Snellmanin sivistyskäsitys jatkuvan oppimisen ja työorganisaatioiden kehittämisen lähtökohtana ja haasteena

Kirjoittajat

DOI:

https://doi.org/10.33336/aik.111586

Avainsanat:

J. V. Snellman, sivistys, jatkuva oppiminen, kompetenssit, oppimisympäristö, kehittäminen, työ

Abstrakti

Snellmanilainen sivistyskäsite syventää keskustelua jatkuvasta oppimisesta. Se kuitenkin edellyttää uudenlaisia tutkimusavusteisia menetelmiä ja oppimisympäristöjä, joissa työntekijät, kehittäjät ja johtajat yhdessä kehittävät työtään ja osaamistaan ja tuottavat ratkaisuja ongelmiin.

Lähdeviitteet

Lähdeviitteet DOI-tunnisteineen sisältyvät artikkeliin.

Tiedostolataukset

Julkaistu

2021-10-05

Viittaaminen

Snellmanin sivistyskäsitys jatkuvan oppimisen ja työorganisaatioiden kehittämisen lähtökohtana ja haasteena. (2021). Aikuiskasvatus, 41(3), 278-282. https://doi.org/10.33336/aik.111586