Tampereen aikuiskasvatuksen koulukunnan loistava menneisyys
DOI:
https://doi.org/10.33336/aik.88377Avainsanat:
Tampereen yliopisto, oppihistoria [http://www.yso.fi/onto/yso/p16329], kasvatustiede [http://www.yso.fi/onto/yso/p4537], kasvatustieteilijät [http://www.yso.fi/onto/yso/p20573], aikuiskasvatustutkimus, kasvatustieteellinen tutkimus, yliopistot [http://www.yso.fi/onto/yso/p10895]Abstrakti
Tampereen yliopiston aikuiskasvatustutkimuksen vaiheet hahmottuvat koulukunta-käsitteen ja aikuiskasvatuksen professorivaalien kautta. Miksi Tampereen koulukunnaksi ristitty tiedeorientaatio hajosi ja mitä siitä seurasi?
Tiedostolataukset
Julkaistu
Numero
Osasto
Lisenssi
Copyright (c) 2018 Jyrki Jokinen

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.