Tampereen aikuiskasvatuksen koulukunnan loistava menneisyys

Kirjoittajat

  • Jyrki Jokinen

DOI:

https://doi.org/10.33336/aik.88377

Avainsanat:

Tampereen yliopisto, oppihistoria [http://www.yso.fi/onto/yso/p16329], kasvatustiede [http://www.yso.fi/onto/yso/p4537], kasvatustieteilijät [http://www.yso.fi/onto/yso/p20573], aikuiskasvatustutkimus, kasvatustieteellinen tutkimus, yliopistot [http://www.yso.fi/onto/yso/p10895]

Abstrakti

Tampereen yliopiston aikuiskasvatustutkimuksen vaiheet hahmottuvat koulukunta-käsitteen ja aikuiskasvatuksen professorivaalien kautta. Miksi Tampereen koulukunnaksi ristitty tiedeorientaatio hajosi  ja mitä siitä seurasi?

Tiedostolataukset

Julkaistu

2018-11-30

Numero

Osasto

Näkökulmia tutkimukseen

Viittaaminen

Tampereen aikuiskasvatuksen koulukunnan loistava menneisyys. (2018). Aikuiskasvatus, 38(4), 326-332. https://doi.org/10.33336/aik.88377