Kuinka paljon on tarpeeksi?
Aineiston määrä laadullisessa tutkimuksessa
Avainsanat:
aikuiskasvatus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10754], tutkimusmenetelmät [http://www.yso.fi/onto/yso/p415], kvalitatiivinen tutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p11782], grounded theory [http://www.yso.fi/onto/yso/p7740], määrä [http://www.yso.fi/onto/yso/p1424], validiteetti [http://www.yso.fi/onto/yso/p19898], aineistot [http://www.yso.fi/onto/yso/p6546], analyysi [http://www.yso.fi/onto/yso/p6851], laatu [http://www.yso.fi/onto/yso/p5029]
Abstrakti
Aikuiskasvatuksen tutkimusmenetelmiä: Aikuiskasvatuksen asiantuntijat esittelevät aikuiskasvatustieteen tutkimusmenetelmiä ja näkökulmia tutkimukseen.
Osasto
Puheenvuoroja
Julkaistu
May 15, 2016
Viittaaminen
Hänninen, V. (2016). Kuinka paljon on tarpeeksi? Aineiston määrä laadullisessa tutkimuksessa. Aikuiskasvatus, 36(2), 109–113. https://doi.org/10.33336/aik.88484