Ammattikorkeakoulun osaamisperustaisen opetussuunnitelman tulkintarepertuaarit

  • Tiina Laajala Oulun ammattikorkeakoulu
Avainsanat: ammattikorkeakoulut [http://www.yso.fi/onto/yso/p10564], opetussuunnitelmat [http://www.yso.fi/onto/yso/p5140], osaaminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p8343], tulkinta [http://www.yso.fi/onto/yso/p4511], pedagogiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p1584], diskurssianalyysi [http://www.yso.fi/onto/yso/p7829], diskurssi [http://www.yso.fi/onto/yso/p17817], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945]

Abstrakti

Osaamisperustainen pedagogiikka näyttää olevan ammattikorkeakouluissa vielä alkuvaiheessa. Myös aiemmin hankitun osaamisen tunnistamisen ja tunnustamisen ajatus on yhä vieras.

Kirjoittajan esittely

Tiina Laajala, Oulun ammattikorkeakoulu

KT, Lehtori
Ammatillinen opettajakorkeakoulu

Osasto
Näkökulmia tutkimukseen
Julkaistu
joulu 1, 2016
Viittaaminen
Laajala, T. (2016). Ammattikorkeakoulun osaamisperustaisen opetussuunnitelman tulkintarepertuaarit. Aikuiskasvatus, 36(4), 294–302. https://doi.org/10.33336/aik.88515