Keskustelua tulevaisuuden koulusta ja hallinnasta

Esko Harni (2015): Kontrollikoulu. Näkökulmia koulutukselliseen hallintaan ja toisin oppimiseen. Jyväskylä: Kampus Kustannus. Jyväskylän yliopisto. 226 s. ISBN 978-951-9113-96-8.

  • Karin Filander Tampereen yliopisto
Avainsanat: koulut [http://www.yso.fi/onto/yso/p386], koulutuspolitiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p249], valta [http://www.yso.fi/onto/yso/p2551], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945], kriittinen pedagogiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p20298], hallinta [http://www.yso.fi/onto/yso/p506], koulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p84], kirja-arvostelut [http://www.yso.fi/onto/yso/p3537]

Kirjoittajan esittely

Karin Filander, Tampereen yliopisto

FT, dosentti

Osasto
Näkökulmia kirjallisuuteen
Julkaistu
joulu 1, 2016
Viittaaminen
Filander, K. (2016). Keskustelua tulevaisuuden koulusta ja hallinnasta: Esko Harni (2015): Kontrollikoulu. Näkökulmia koulutukselliseen hallintaan ja toisin oppimiseen. Jyväskylä: Kampus Kustannus. Jyväskylän yliopisto. 226 s. ISBN 978-951-9113-96-8. Aikuiskasvatus, 36(4), 312–316. https://doi.org/10.33336/aik.88522