Monialaisen ammattikorkeakoulun opettajien tieto- ja osaamisperusta

Avainsanat: Shulman, Lee, Metropolia ammattikorkeakoulu, ammattikorkeakoulut [http://www.yso.fi/onto/yso/p10564], oppimisympäristö [http://www.yso.fi/onto/yso/p4835], asiantuntijuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p15085], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945], opettajuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p8790], osaaminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p8343], monialaisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p4217], pedagogiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p1584], tieto [http://www.yso.fi/onto/yso/p261], opetustyö [http://www.yso.fi/onto/yso/p28618], muutos [http://www.yso.fi/onto/yso/p277]

Abstrakti

Monialaisessa oppimisympäristössä pedagogiikka määrittyy toimintafilosofiaksi, jonka avulla tavoitteita muutetaan teoiksi. Sen ytimessä on oppimista rikastavien erilaisten tekijöiden tuominen yhteen.

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
touko 15, 2015
Viittaaminen
Salonen, A. O., & Savander-Ranne, C. (2015). Monialaisen ammattikorkeakoulun opettajien tieto- ja osaamisperusta. Aikuiskasvatus, 35(2), 111–123. https://doi.org/10.33336/aik.94130