Yhteisöohjauksen solmukohdat

opintojen ohjaus Tampereen yliopistossa

  • Sanna Vehviläinen
Avainsanat: Tampereen yliopisto, kehittäminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p4230], yhteisöllisyys [http://www.yso.fi/onto/yso/p5522], yliopistot [http://www.yso.fi/onto/yso/p10895], opettajat [http://www.yso.fi/onto/yso/p1117], vaikuttavuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p1655], vuorovaikutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10591], viestintä [http://www.yso.fi/onto/yso/p36], opinto-ohjaus [http://www.yso.fi/onto/yso/p14999], yhteisöt [http://www.yso.fi/onto/yso/p3835], opinnot [http://www.yso.fi/onto/yso/p4780]

Abstrakti

Yhteisöohjauksessa opintoja ohjaa yhteisö, organisaatio tai verkosto. Yhteisöllä ei kuitenkaan aina ole riittävää tietoa ohjaustehtävästä tai se on hajallaan organisaation rakenteissa. Yhteisöohjauksen solmukohtien avaaminen voi helpottaa ohjauksen onnistumista.

Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
joulu 1, 2015
Viittaaminen
Vehviläinen, S. (2015). Yhteisöohjauksen solmukohdat: opintojen ohjaus Tampereen yliopistossa. Aikuiskasvatus, 35(4), 292–296. https://doi.org/10.33336/aik.94158