Yhteisöohjauksen solmukohdat

opintojen ohjaus Tampereen yliopistossa

Kirjoittajat

  • Sanna Vehviläinen

DOI:

https://doi.org/10.33336/aik.94158

Avainsanat:

Tampereen yliopisto, kehittäminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p4230], yhteisöllisyys [http://www.yso.fi/onto/yso/p5522], yliopistot [http://www.yso.fi/onto/yso/p10895], opettajat [http://www.yso.fi/onto/yso/p1117], vaikuttavuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p1655], vuorovaikutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10591], viestintä [http://www.yso.fi/onto/yso/p36], opinto-ohjaus [http://www.yso.fi/onto/yso/p14999], yhteisöt [http://www.yso.fi/onto/yso/p3835], opinnot [http://www.yso.fi/onto/yso/p4780]

Abstrakti

Yhteisöohjauksessa opintoja ohjaa yhteisö, organisaatio tai verkosto. Yhteisöllä ei kuitenkaan aina ole riittävää tietoa ohjaustehtävästä tai se on hajallaan organisaation rakenteissa. Yhteisöohjauksen solmukohtien avaaminen voi helpottaa ohjauksen onnistumista.

Tiedostolataukset

Julkaistu

2015-12-01

Viittaaminen

Vehviläinen, S. (2015). Yhteisöohjauksen solmukohdat: opintojen ohjaus Tampereen yliopistossa. Aikuiskasvatus, 35(4), 292-296. https://doi.org/10.33336/aik.94158