Hermeneutikko pureutuu oppimisen kulttuurimuutokseen

Ziehe, T. (1991). Uusi nuoriso. Epätavanomaisen oppimisen puolustus. Suomentaneet Raija Sironen & Jussi Tuormaa. Tampere: Vastapaino.

Avainsanat: klassikot [http://www.yso.fi/onto/yso/p19429], kirjallisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p8113], kasvatustiede [http://www.yso.fi/onto/yso/p4537]

Abstrakti

Saksalainen kasvatustieteilijä Thomas Ziehe ohjaa Uusi nuoriso -teoksessaan lukijan uusille poluille, jotka rikkovat tieteen ja traditioiden sovinnaisuuksia.

Tunnus vertaisarvioiduille tiedejulkaisuille

Kirjoittajan esittely

Teija Koskela, Turun yliopisto

KT, yliopistotutkija, kasvatustieteiden tiedekunta

Osasto
Klassikon paluu
Julkaistu
syys 24, 2020
Viittaaminen
Koskela, T. (2020). Hermeneutikko pureutuu oppimisen kulttuurimuutokseen: Ziehe, T. (1991). Uusi nuoriso. Epätavanomaisen oppimisen puolustus. Suomentaneet Raija Sironen & Jussi Tuormaa. Tampere: Vastapaino. Aikuiskasvatus, 40(3), 247-251. https://doi.org/10.33336/aik.98371