Uutta kansalaistaitoa oppimassa

Tekoälyosaamisen äärellä

  • Heini Ikävalko Jyväskylän yliopisto; Aalto-yliopisto
  • Sanna Raiskio
Avainsanat: tekoäly, aikuispedagogiikka, kasvatustiede, koodaus

Abstrakti

Tekoälyaikaan siirtymisessä on satsattava myös pedagogiikkaan. ”Tekoälyn perusteet” -kurssille osallistuneet kasvatustieteilijät purkavat oppimispäiväkirjansa.

Kirjoittajien biografiat

Heini Ikävalko, Jyväskylän yliopisto; Aalto-yliopisto

KM, TkT, tutkija

Sanna Raiskio

KM, henkilöstöjohtamisen ja organisaatiokehittämisen asiantuntija

Osasto
Näkökulma
Julkaistu
loka 1, 2019
Viittaaminen
Ikävalko, H., & Raiskio, S. (2019). Uutta kansalaistaitoa oppimassa: Tekoälyosaamisen äärellä. Aikuiskasvatus, 39(3), 222–228. https://doi.org/10.33336/aik.85712