Kielteiset tunteet kulttuurienvälisten vuorovaikutustaitojen oppimisessa

Miten niihin tulisi suhtautua?

Abstract

Kielteisten tunteiden kokeminen on hyödyksi kulttuurienvälisten vuorovaikutustaitojen oppimiselle, jos tunteet vain tunnistetaan ja otetaan huomioon työyhteisökoulutuksissa. Kouluttajan on tuettava tunteiden käsittelemistä ja hyödynnettävä osallistujien kokemuksia.

Author Biography

Katja Keisala, Tampereen yliopisto

tutkijatohtori, YTT
Kasvatustieteiden tiedekunta

Section
Näkökulmia tutkimukseen
Published
Feb 15, 2017
How to Cite
Keisala, K. (2017). Kielteiset tunteet kulttuurienvälisten vuorovaikutustaitojen oppimisessa: Miten niihin tulisi suhtautua?. Aikuiskasvatus, 37(1), 40–46. https://doi.org/10.33336/aik.88396