Sisällön asiantuntijoista verkkovirtuooseiksi

ammattikorkeakouluopettajien täydennyskoulutuksen haasteita

  • Tuomo Norvanto

Abstract

Aikuisopettajan roolin muuttuessa opetuksen keskiöstä varjoon, oppimisympäristöjen mahdollisuuksien luojaksi, on opettajalle syntynyt tunne asemansa heikkenemisestä – henkisestä häviämisestä. Aiemman osaamisen perustana ollut sisällöllinen hallinta jää sivuraiteille ja pääosaan nousee uudenlainen osaaminen: oppijalähtöinen oppimisympäristöjen suunnittelu ja tietoverkkojen hyödyntäminen opetuksessa. Mitä opiksi?
How to Cite
Norvanto, T. (2002). Sisällön asiantuntijoista verkkovirtuooseiksi: ammattikorkeakouluopettajien täydennyskoulutuksen haasteita. Aikuiskasvatus, 22(4), 316–320. https://doi.org/10.33336/aik.93439