Uusi mediasukupolvi?

Avainsanat: media [http://www.yso.fi/onto/yso/p2445], sukupolvet [http://www.yso.fi/onto/yso/p2209], medioituminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p24151], sosiaalinen media [http://www.yso.fi/onto/yso/p20774], kokemukset [http://www.yso.fi/onto/yso/p3209], tietoisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p7672], y-sukupolvi [http://www.yso.fi/onto/yso/p27507], x-sukupolvi [http://www.yso.fi/onto/yso/p27333], z-sukupolvi [http://www.yso.fi/onto/yso/p27344], kulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p8574], elämänkaari [http://www.yso.fi/onto/yso/p3313], käyttö [http://www.yso.fi/onto/yso/p1736], diginatiivit [http://www.yso.fi/onto/yso/p27098], yhteiskuntakehitys [http://www.yso.fi/onto/yso/p9763], identiteetti [http://www.yso.fi/onto/yso/p9743]

Abstrakti

Mediamurroksen myötä on ryhdytty puhumaan uudesta mediasukupolvesta. Sukupolven muutos ei kuitenkaan näyttäydy yksiselitteisenä; onko media ainoa uuden mediasukupolven yhteinen, jaettu kokemus?

Kirjoittajan esittely

Janne Matikainen, Helsingin yliopisto

VTT, dosentti, yliopistotutkija
Sosiaalitieteiden laitos, Helsingin yliopisto

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
Sep 15, 2015
Viittaaminen
Matikainen, J. (2015). Uusi mediasukupolvi?. Aikuiskasvatus, 35(3), 164–176. https://doi.org/10.33336/aik.94143