Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Lähetä käsikirjoitus
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
en
fi
de
sv
Hae
Uusin numero
Tulevat artikkelit
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 3 Nro 1 (2019)
Vol 3 Nro 1 (2019)
Julkaistu:
2019-08-16
Toimitukselta
Ainedidaktiikka moninaistuu
Kalle Juuti; Seija Kairavuori, Arto Kallioniemi
1-1
PDF
Artikkelit
Yhteisopettajuus ja joustavat oppimisryhmät yläkoulun matematiikan opetuksen tukena
Kirsi Makkonen, Helena Thuneberg, Markku Jahnukainen, Risto Hotulainen
2-20
PDF
Koulu kulttuuri-identiteetin tukijana
Opetussuunnitelman kulttuurisesti kestävät tavoitteet
Marja Helena Laine
21-42
PDF
”Identiteettiään selvittämätön opettaja voi helposti mennä ’kirkon’ puolelle”
Ammatillisuuden ja uskonnollisen vakaumuksen jännite 1960–1970-luvun taitteen uskonnonopettajien työuralla
Juha Veikko Luodeslampi, Arniika Kuusisto
43-62
PDF
Opettajaopiskelijat suomalaisten alkuperää selvittämässä
Tapaustutkimus tiedonalalähtöisestä eheyttämisestä opettajien peruskoulutuksessa
Jukka Rantala, Helena Thuneberg, Hannu Salmi
63-81
PDF
Kirja-arvostelut
Monipuolinen käsikirja matematiikan opetuksesta kiinnostuneille
Tomi Kärki
82-84
PDF
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
Uusin numero
Kehittänyt
Open Journal Systems
Ole hyvä ja lue palvelun
tietosuojaseloste
Hyväksyn