Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
fi
en
Hae
Uusin numero
Tulevat artikkelit
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Tietosuojaseloste
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 26 Nro 4 (2024): Varhaiskasvatuksen asiantuntijuus: koulutus, johtajuus ja laadukkaat käytännöt
Vol 26 Nro 4 (2024): Varhaiskasvatuksen asiantuntijuus: koulutus, johtajuus ja laadukkaat käytännöt
Julkaistu:
2024-12-20
Koko numero
PDF
Pääkirjoitus
Varhaiskasvatuksen asiantuntijuus: koulutus, johtajuus ja laadukkaat käytännöt
Signe Siklander, Samuli Ranta , Taina Kyrönlampi
4-8
PDF
Tiedeartikkelit
“Kaikki lähtee vuorovaikutuksesta” – Varhaiskasvatuksen ammattilaisten kieli-, kulttuuri ja katsomuspedagoginen osaaminen
Outi Arvola, Monika Haanpää, Anna-Leena Lastikka, Jonna Kangas
10-32
PDF
Varhaiskasvatuksen opettajan pedagogista asiantuntijuutta rakentamassa
Elina Koivusalo, Maarit Alasuutari, Ville Ruutiainen
34-53
PDF
Miten mennyt meissä kajahteleekaan: Varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia hakeutumisestaan alalle ja siirtymisestään opettajiksi toiselle ja korkeaasteelle
Minna Körkkö, Taina Kyrönlampi, Eeva-Maria Korhonen, Hannele Ollinen, Saara Isoniemi
54-70
PDF
Psykologinen sopimus ammatillisen opettajan työssä
Lectio praecursoria
Outi Aitio
72-77
PDF
Johtaminen eilen ja tänään – johtamisen rooli oppimisen mahdollistajana
2268
“Kaikki lähtee vuorovaikutuksesta” – Varhaiskasvatuksen ammattilaisten kieli-, kulttuuri ja katsomuspedagoginen osaaminen
1837
Konstruktiivinen tutkimusote Miten koulutus ja elinkeinoelämän odotukset kohtaavat ammattikorkeakoulun opinnäytetöissä
1474
Haavoittuvassa asemassa olevien ryhmien digitaalinen syrjäytyminen sosiaali- ja terveysalan osaamisen haasteena
1397
Transformatiivinen oppiminen ekososiaalisen sivistymisen mahdollistajana
1345
Uusimmat artikkelit