Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  • fi en
  • Hae
Ammattikasvatuksen aikakauskirja
  • Uusin numero
  • Tulevat artikkelit
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset
    • Toimituskunta
    • Yhteystiedot
    • Tietosuojaseloste
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Vol 19 Nro 3 (2017): Oppimisanalytiikka digitaalisessa ympäristössä

Vol 19 Nro 3 (2017): Oppimisanalytiikka digitaalisessa ympäristössä

					Näytä Vol 19 Nro 3 (2017): Oppimisanalytiikka digitaalisessa ympäristössä
Julkaistu: 2017-10-01

Koko numero

  • AKAKK 3/2017

Pääkirjoitus

  • Oppimisanalytiikka digitaalisessa ympäristössä

    Sissi Huhtala, Petri Ihantola
    4-6
    • PDF

Tiedeartikkelit

  • Motivaation ilmeneminen digitaalisin osaamismerkein ohjautuvassa oppimisessa ammatillisessa opettajankoulutuksessa

    Sanna Brauer, Pirkko Siklander, Sanna Ruhalahti
    7-23
    • PDF (English)
  • Sosiaalinen verkostoanalyysi opetuksessa – verkkoympäristöstä luokkahuoneeseen

    Antti Knutas, Jari Porras
    24-38
    • PDF
  • Analysoi tästä: Hämeen ammattikorkeakoulu otti ketterästi haltuun oppimisanalytiikkaa

    Jari Järvinen, Janne Salminen, Kari Helenius
    39-49
    • PDF
  • Aalto Online Learning etsii uudenlaista kulttuuria oppimiseen ja opetukseen

    Lauri Malmi, Tomi Kauppinen
    50-57
    • PDF
  • Oppimisanalytiikka ubiikin oppimisen tukena

    Mari Virtanen, Elina Haavisto
    58-66
    • PDF
  • Lähihoitajaopiskelijoiden ja ikäihmisten aidot kohtaamiset kotihoidon digitaalisessa oppimisympäristössä – vetovoimaa vanhustyön koulutukseen

    Johanna Aappola
    67-74
    • PDF

Haastattelut

  • Opetusta ei voi automatisoida Jaakko Kurhilan haastattelu

    Markku Tasala
    75-80
    • PDF

Ammattikasvatuksen aikakauskirja on neljästi vuodessa ilmestyvä Julkaisufoorumi (JUFO) 1 -tason tieteellinen vertaisarvioitu julkaisu, jonka tekstit käsittelevät ammattikasvatuksen tutkimusta laaja-alaisesti. Lehti noudattaa referee-artikkeleiden osalta vähintään kahden lehdestä riippumattoman vertaisarvioitsijan menettelyä.

Luetuimmat artikkelit
  • Johtaminen eilen ja tänään – johtamisen rooli oppimisen mahdollistajana
    2570
  • Konstruktiivinen tutkimusote Miten koulutus ja elinkeinoelämän odotukset kohtaavat ammattikorkeakoulun opinnäytetöissä
    1445
  • Transformatiivinen oppiminen ekososiaalisen sivistymisen mahdollistajana
    1404
  • Haavoittuvassa asemassa olevien ryhmien digitaalinen syrjäytyminen sosiaali- ja terveysalan osaamisen haasteena
    1391
  • “Kaikki lähtee vuorovaikutuksesta” – Varhaiskasvatuksen ammattilaisten kieli-, kulttuuri ja katsomuspedagoginen osaaminen
    1215

Uusin numero

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

ISSN 1456-7989

Journal.fi
Open Journal Systems
Saavutettavuus
Ole hyvä ja lue palvelun tietosuojaseloste Hyväksyn