Korkeakoulujen päättötöiden epistemologinen tausta

suomalaisten ammattikorkeakoulukäytäntöjen multimodaalisen retoriikan analyysia

Avainsanat: ammattikorkeakoulut [http://www.yso.fi/onto/yso/p10564], opinnäytteet [http://www.yso.fi/onto/yso/p1380], tietoteoria [http://www.yso.fi/onto/yso/p15994]

Lähdeviitteet

Björn, I., Pöllänen, P., & Saarti, J. (2018). ”We Have Decided to Guarantee the Continuity of the Universities Long-Time Funding”: The Political Rhetoric of the Ministers of Education and the Reform of University Funding During 2005—2015 In Finland. Slovak Journal of Political Sciences, 18(1). Retrieved from http://sjps.fsvucm.sk/index.php/sjps/article/view/67

Gorichanaz, T. (2017). Applied epistemology and understanding in information studies. Information Research, 22(4), paper 776. Retrieved from http://InformationR.net/ir/22-4/paper776.html (Archived by WebCite® at http://www.webcitation.org/6vNzS3f4X)

Hall H., Cruickshank P., & Ryan B. (2018). Exploring Information Literacy Through the Lens of Activity Theory. In: Kurbanoğlu S., Boustany J., Špiranec S., Grassian E., Mizrachi D., & Roy L. (editors) Information Literacy in the Workplace. ECIL 2017 (pp. 803–812). Communications in Computer and Information Science, vol 810. Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-74334-9_81

Hébert, L. (2006). The actantial model. Signo. Rimouski (Quebec). Retrieved from http://www.signosemio.com/greimas/actantial-model.asp

Heylighen, F. (1997). Objective, subjective and intersubjective selectors of knowledge. Evolution and Cognition, 3(1), 63–67.

Kämäräinen, J. (2017). Tiedonkäytön ilmiöitä ammattikorkeakoulujen opinnäytetöissä: aineistolähtöinen tarkastelu ja käsitteellinen mallinnus, väitöskirja, informaatiotutkimus, Oulun yliopisto.

Kämäräinen J., Moore E., Mönkkönen I., & Saarti J. (2015). Systemic Disturbances in Thesis Production Processes. In: Kurbanoglu S., Boustany J., Špiranec S. & Grassian E. & Mizrachi D. & Roy L. (editors) Information Literacy: Moving Toward Sustainability. ECIL 2015 (pp. 489-498). Communications in Computer and Information Science, vol 552. Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-28197-1_49

Yu, L. (2015). Back to the fundamentals again: a redefinition of information and associated LIS concepts following a deductive approach. Journal of Documentation, 71(4), 795-816. https://doi.org/10.1108/jd-12-2014-0171

Julkaistu
2020-10-28
Viittaaminen
Kämäräinen, J., & Saarti, J. (2020). Korkeakoulujen päättötöiden epistemologinen tausta: suomalaisten ammattikorkeakoulukäytäntöjen multimodaalisen retoriikan analyysia. Informaatiotutkimus, 39(2–3), 98–100. https://doi.org/10.23978/inf.98648
Osasto
Informaatiotutkimuksen päivät