Mikroyritysten sosiaalisen median kanavat

Kirjoittajat

  • Markus Rytinki Oulun yliopisto https://orcid.org/0000-0003-0534-8930
  • Katariina Ala-Rämi Oulun yliopisto
  • Riitta Forsten-Astikainen Oulun yliopisto
  • Heli Kurikkala Oulun yliopisto
  • Santeri Halonen Oulun yliopisto

DOI:

https://doi.org/10.23978/inf.99139

Avainsanat:

mikroyritykset [http://www.yso.fi/onto/yso/p27104], sosiaalinen media [http://www.yso.fi/onto/yso/p20774], kyselytutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10631]

Tiedostolataukset

Julkaistu

2020-10-28

Viittaaminen

Rytinki, M., Ala-Rämi, K., Forsten-Astikainen, R., Kurikkala, H., & Halonen, S. (2020). Mikroyritysten sosiaalisen median kanavat. Informaatiotutkimus, 39(2–3), 138–139. https://doi.org/10.23978/inf.99139

Numero

Osasto

Informaatiotutkimuksen päivät