Managing sudden change of working practices in schools during the COVID-19 pandemic
Lähdeviitteet
Choo, C. W. (2016). The inquiring organization: How organizations acquire knowledge and seek information. New York: Oxford University Press.
Lee, C.-L. & Lu, H.-P., & Yang, C. (2010). A process-based knowledge management system for schools: A case study in Taiwan. Turkish Online Journal of Educational Technology, 9(4), 10-21.
Meirink, J. A., Imants, J., Meijer, P. C., & Verloop, N. (2010). Teacher learning and collaboration in innovative teams. Cambridge Journal of Education, 40(2), 161–181. https://doi.org/10.1080/0305764x.2010.481256
Orzano, A. J., McInerney, C. R., Scharf, D., Tallia, A. F., & Crabtree, B. F. (2008). A knowledge management model: Implications for enhancing quality in health care. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 59(3), 489–505.
Tsoukas, H. (2009). A Dialogical Approach to the Creation of New Knowledge in Organizations. Organization Science, 20(6), 941–957. https://doi.org/10.1287/orsc.1090.0435
Värk, A., & Reino, A. (2020). Practice ecology of knowledge management—connecting the formal, informal and personal. Journal of Documentation (pre-print).
Zhao, J. (2010). School knowledge management framework and strategies: The new perspective on teacher professional development. Computers in Human Behavior, 26(2), 168-175. https://doi.org/10.1016/j.chb.2009.10.009
Copyright (c) 2020 Anna Suorsa, Muhterem Dindar, Jan Hermes, Pasi Karppinen, Piia Näykki

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-JaaSamoin 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
Lehdessä julkaistut kirjoitukset on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-JaaSamoin 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
Tekijänoikeus säilyy kirjoittajalla siten, että sen alkuperäinen julkaisuoikeus on Informaatiotutkimus-lehdellä sekä digitaalisena että painettuna vuosikirjassa. Artikkelia voi vapaasti käyttää opetuksessa ja muihin ei-kaupallisiin tarkoituksiin siten, että lähteenä mainitaan tekijä, artikkeli, lehden numero sekä artikkelin URL-osoite kokonaisuudessaan.
Artikkelin kustantaja-PDF -version saa tallentaa lehden numeron julkaisun jälkeen julkaisuarkistoon tai muuhun vastaavaan palveluun, kunhan artikkelin alkuperäinen osoite mainitaan.