Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Journal of Early Childhood Education Research
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 11 No. 2 (2022)

Vol. 11 No. 2 (2022)

					View Vol. 11 No. 2 (2022)
Published: 2022-03-01

Peer-reviewed articles

  • Etäpedagogiikan jäsennyksiä suomalaisessa varhaiskasvatuksessa COVID-19 pandemian alkaessa

    Jonna Kangas, Hanna Niinistö
    1-24
    • PDF (Suomi)
  • Varhaisvuosien opettajat käsityö- ja teknologiakasvatuksen osaamistaan arvioimassa ja kehittämässä

    Kirsti Karila, Sini Leikkola
    25-47
    • PDF (Suomi)
  • Käsityksiä yhteistoimijuudesta varhaiskasvatuksen toimintaympäristössä

    Hennariikka Heinijoki, Tiina Lautamo, Pirjo Vuoskoski
    48-71
    • PDF (Suomi)
  • Lapsen osallisuuden tilan muotoutuminen lapsen ja opettajan välisissä kohtaamisissa

    Enni-Mari Ylikörkkö
    72-98
    • PDF (Suomi)
  • Maternal depression moderated by family resources when children have developmental disabilities

    Timothy B. Smith, Terisa P. Gabrielsen
    99-120
    • PDF
  • The effects of PedaSens intervention on early childhood professionals’ emotional availability

    Sivi M. Harkoma, Nina K. Sajaniemi, Mari Saha, Eira Suhonen
    121-150
    • PDF

Language

  • English
  • Suomi

Make a Submission

Make a Submission
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.