Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Current
Archives
Submissions
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 2 (2023)
Vol. 12 No. 2 (2023)
Published:
2023-03-26
Peer-reviewed articles
Varhaiskasvatussuunnitelma osana ohjausjärjestelmää: Tieto- ja viestintäteknologian käytön ja digitaalisen osaamisen kontekstointi
Päivi Pihlaja, Marjaana Kangas
1-33
PDF (Suomi)
The storycrafting method: A systematic review
Pia Backman-Nord, Eva Staffans, Maj-Helen Nyback
34-50
PDF
Mistä varhaiskasvatuksen kaaoksessa on kysymys?
Jolanda Havisalmi, Jyrki Reunamo
51-70
PDF (Suomi)
Occupational well-being and teamwork in Finnish early childhood education
Kata-Riikka Kumpulainen, Nina Sajaniemi, Eira Suhonen, Harri Pitkäniemi
71-97
PDF
Konkari kaapissa – ideaaliopiskelija työkokemusta omaavien varhaiskasvatuksen opettajaopiskelijoiden diskursseissa
Susanna Itäkare, Arttu Mykkänen, Salla Paasovaara-Pösö, Laura Rantavuori
98-123
PDF (Suomi)
Lasten näkökulma yhteisöistä tehdyissä tutkimuksissa – kartoittava kirjallisuuskatsaus
Antonina Peltola, Jonna Kangas
124-146
PDF (Suomi)
Teamwork as a cornerstone of a child’s educational support in early childhood education and care in Finland
Samuli Ranta, Noora Heiskanen, Nina Heiskanen, Marja Syrjämäki
158-178
PDF
Erityispedagogiset sisällöt varhaiskasvatuksen opettajaopintojen opetussuunnitelmissa
Päivi Pihlaja, Sonja Ojala
179-200
PDF (Suomi)
Varhaiskasvatuksen opettajat tiimijohtajuutta toteuttamassa – Taustatekijöiden vaikutus opettajien kokemuksiin tiimijohtajuudesta
Samuli Ranta, Sanni Kahila, Henri Heiskanen, Kata-Riikka Kumpulainen
201-228
PDF (Suomi)
Non-peer reviewed writings
Cooperation with imprisoned parents in early childhood education and care in Finland
Susanna Itäkare, Maarit Suomela
147-157
PDF
Language
English
Suomi
Make a Submission
Make a Submission
Please read our new
privacy policy
.
I accept