Rehtoreiden näkemyksiä lukiokoulutuksen uudistamisesta, sen johtamisesta ja tulevaisuudesta
Lectio praecursoria
DOI:
https://doi.org/10.33350/ka.156998Avainsanat:
uudistaminen, lukiokoulutus, rehtori, laadullinen sisällönanalyysiAbstrakti
Lectio praecursoria kasvatustieteen väitöskirjaan Rehtoreiden näkemyksiä lukiokoulutuksen uudistamisesta, sen johtamisesta ja tulevaisuudesta, Jyväskylän yliopistossa, Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksessa 17.2.2023.
Tiedostolataukset
Julkaistu
2025-06-19
Numero
Osasto
Katsaukset
Lisenssi
Copyright (c) 2025 Kasvatus & Aika

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
Viittaaminen
Rehtoreiden näkemyksiä lukiokoulutuksen uudistamisesta, sen johtamisesta ja tulevaisuudesta: Lectio praecursoria. (2025). Kasvatus & Aika, 19(2), 147–152. https://doi.org/10.33350/ka.156998