Rehtoreiden näkemyksiä lukiokoulutuksen uudistamisesta, sen johtamisesta ja tulevaisuudesta

Lectio praecursoria

Kirjoittajat

  • Taina Lehtonen Jyväskylän yliopisto/Kokkolan yliopistokeskus

Avainsanat:

uudistaminen, lukiokoulutus, rehtori, laadullinen sisällönanalyysi

Abstrakti

Lectio praecursoria kasvatustieteen väitöskirjaan Rehtoreiden näkemyksiä lukiokoulutuksen uudistamisesta, sen johtamisesta ja tulevaisuudesta, Jyväskylän yliopistossa, Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksessa 17.2.2023.

Osasto
Katsaukset

Julkaistu

2025-06-19

Viittaaminen

Lehtonen, T. (2025). Rehtoreiden näkemyksiä lukiokoulutuksen uudistamisesta, sen johtamisesta ja tulevaisuudesta: Lectio praecursoria. Kasvatus & Aika, 19(2), 147–152. https://doi.org/10.33350/ka.156998