Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
  • Lähetä käsikirjoitus
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  • Hae
##common.pageHeaderLogo.altText## Kulutustutkimus.Nyt
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset ja vertaisarviointiprosessi
    • Toimituskunta
    • Tietosuojaseloste
    • Yhteystiedot
  • Kulutustutkimuksen seura ry
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Vol 16 Nro 1-2 (2022): Kulutustutkimus.Nyt /
  4. Lektiot

Lektio: Sosiokulttuurinen näkökulma sosiaaliseen markkinointiin: Ruokahävikkiä vähentämässä

Kirjoittajat

  • Ulla-Maija Sutinen
DOI: https://doi.org/10.54333/kulutustutkimus.121523
  • pdf
Numero
Vol 16 Nro 1-2 (2022): Kulutustutkimus.Nyt
Osasto
Lektiot

Julkaistu

2023-01-11

Copyright (c) 2023 Ulla-Maija Sutinen

Creative Commons License

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.

Kulutustutkimus.Nyt on Kulutustutkimuksen seura ry:n julkaisema kulutustutkimukseen keskittyvä monitieteellinen lehti. Lehti ilmestyy sekä painettuna että verkossa. 

Lohkon otsikko
  • Kulutuksen vähentämisen tavat kestävässä kuluttamisessa
    209
  • Väri materiaalina? - Kuluttajien näkemyksiä tekstiilien väriaineiden alkuperästä, turvallisuudesta ja luonnollisuudesta
    71
  • Millaista kestävää arvoa voidaan luoda kuluttajille kiertotaloutta edistävällä Vaatteet palveluna -mallilla?
    63
  • Ontologinen luokittelu ilmastonmuutoskeskustelun analysoinnissa – poliittinen kuluttajuus Suomi24-foorumilla
    52
  • Kuluttajan ja vaatteen jaettu toimijuus tanssina kestävyyteen
    41

Uusin numero

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

ISSN 1797-2345 eISSN 1797-1985

Journal.fi
Open Journal Systems
Saavutettavuus
Ole hyvä ja lue palvelun tietosuojaseloste Hyväksyn