Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
  • Lähetä käsikirjoitus
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  • fi en
  • Hae
Kulutustutkimus.Nyt
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Ilmoitukset
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset ja vertaisarviointiprosessi
    • Toimituskunta
    • Tietosuojaseloste
    • Yhteystiedot
  • Kulutustutkimuksen seura ry
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Vol 19 Nro 1-2 (2025): Kulutustutkimus.Nyt

Vol 19 Nro 1-2 (2025): Kulutustutkimus.Nyt

					Näytä Vol 19 Nro 1-2 (2025): Kulutustutkimus.Nyt
Julkaistu: 25.11.2025

Koko numero

  • pdf

Pääkirjoitukset

  • Pääkirjoitus

    Hanna Leipämaa-Leskinen, Taru Lehtokunnas
    4
    • PDF

Artikkelit

  • Yläkoululaisten ympäristötietoisuus ja kulutussosialisaation rooli

    Niko Varjola, Arttu Saarinen, Erica Åberg
    5-34
    • pdf
  • Maitomyytit mediakuohun keskellä – Gastronationalismin ja gastroplanetaarisuuden kuluttajadiskurssit kaurajuomakampanjan uutisoinnin verkkokeskusteluissa

    Vilja Lukkarinen, Taru Lindblom
    35-57
    • pdf

Lektiot

  • Lectio praecursoria Behovet av digitala vardagsfärdigheter ökar i rask takt – En studie om ämneslärarna användning av IKT i läroämnet huslig ekonomi

    Karin Sundqvist
    58-63
    • PDF
  • Lectio praecursoria Reconceptualising Privacy in a Digital World: A Sociomaterial Perspective

    Johanna Horppu
    64-69
    • PDF

Kirja-arviot

  • Kirja-arvio Hanna Kuusela (2024): Syytös — Muuan akateeminen komitragedia

    Visa Heinonen
    70-73
    • pdf

English abstracts

  • English abstracts

    74

esittely

Kulutustutkimus.Nyt on Kulutustutkimuksen seura ry:n julkaisema kulutustutkimukseen keskittyvä monitieteinen lehti. 

  • Maitomyytit mediakuohun keskellä – Gastronationalismin ja gastroplanetaarisuuden kuluttajadiskurssit kaurajuomakampanjan uutisoinnin verkkokeskusteluissa
    26
  • Yläkoululaisten ympäristötietoisuus ja kulutussosialisaation rooli
    21
  • Kirja-arvio: Hanna Kuusela (2024): Syytös — Muuan akateeminen komitragedia
    15
  • Kuluttajanäkökulmia luonnonvärivaatteiden kestävään estetiikkaan: jännitteitä ekologisuuden ja visuaalisuuden välillä
    15
  • Verkkopankkipalveluiden saavutettavuus: emotionaalisen ulottuvuuden huomioiminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
    14

Uusimmat artikkelit

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

ISSN 1797-2345 eISSN 1797-1985

Journal.fi
Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.
Saavutettavuus
Ole hyvä ja lue palvelun tietosuojaseloste Hyväksyn