Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
  • Lähetä käsikirjoitus
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  • fi en
  • Hae
Kulutustutkimus.Nyt
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Ilmoitukset
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset ja vertaisarviointiprosessi
    • Toimituskunta
    • Tietosuojaseloste
    • Yhteystiedot
  • Kulutustutkimuksen seura ry
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Vol 13 Nro 2 (2019): Kulutustutkimus.Nyt 2/2019

Vol 13 Nro 2 (2019): Kulutustutkimus.Nyt 2/2019

					Näytä Vol 13 Nro 2 (2019): Kulutustutkimus.Nyt 2/2019
Julkaistu: 26.01.2020

Koko numero

  • KulutustutkimusNyt vol 13 no2 20

Pääkirjoitukset

  • Pääkirjoitus: Kuluttaja yksilönä ja osana yhteisöjä

    Eliisa Kylkilahti; Jenniina Sihvonen, Outi Uusitalo
    4-5
    • PDF

Artikkelit

  • Kokeilemalla kestäviin energiakäytäntöihin - yksin vai yhdessä? Experimenting with sustainable energy practices – individually or collectively?

    Kaisa Matschoss, Tuija Kajoskoski, Senja Laakso, Eeva-Lotta Apajalahti, Eva Heiskanen, Virve Luomaniemi
    6-29
    • PDF
  • Perheen kanssa teatterissa. Lapsuudenperheen ylläpitäminen yhteisellä teatterin kulutuksella Going to theatre with family. Reproduction of childhood family by consuming theatre together

    Jani Varpa
    30-47
    • PDF
  • Kuluttajan psykologinen voimaantuminen Consumer psychological empowerment

    Samuel Piha
    48-65
    • PDF

Lektiot

  • Lectio praecursoria: Managing Circular Business Models Essays on Customer Value Creation, Dynamic Capabilities and Value Networks in the Circular Economy

    Erwan Mouazan
    66-70
    • PDF

Kirja-arviot

  • Kirja-arvio Frisk, Matleena (2019): “Naiseni on oma itsensä”. Rakennettu luonnollisuus, ruumiilliset kulutustuotteet ja nuorten sukupuolten murros 1961−1973. Julkaisuja 213. Nuorisotutkimusverkosto/ Nuorisotutkimusseura ry. 233 s.

    Visa Heinonen
    71-73
    • PDF

esittely

Kulutustutkimus.Nyt on Kulutustutkimuksen seura ry:n julkaisema kulutustutkimukseen keskittyvä monitieteinen lehti. 

  • Kestävä kulutus on yhteinen asia
    15
  • Ontologinen luokittelu ilmastonmuutoskeskustelun analysoinnissa – poliittinen kuluttajuus Suomi24-foorumilla
    9
  • Testaajakotitaloudet uutta lajittelutuotetta kehittämässä: osallistumismotiivit ja tuotteeseen liitetyt kulutusarvot
    8
  • Verkkopankkipalveluiden saavutettavuus: emotionaalisen ulottuvuuden huomioiminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
    6
  • Ruumiillinen kokemus ja kuluttaminen: Grounded Theory muotoilun kuluttamisen tutkimuksessa
    5

Uusimmat artikkelit

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

ISSN 1797-2345 eISSN 1797-1985

Journal.fi
Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.
Saavutettavuus
Ole hyvä ja lue palvelun tietosuojaseloste Hyväksyn