Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
  • Lähetä käsikirjoitus
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  • fi en
  • Hae
##common.pageHeaderLogo.altText## Kulutustutkimus.Nyt
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Ilmoitukset
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset ja vertaisarviointiprosessi
    • Toimituskunta
    • Tietosuojaseloste
    • Yhteystiedot
  • Kulutustutkimuksen seura ry
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Vol 16 Nro 1-2 (2022): Kulutustutkimus.Nyt

Vol 16 Nro 1-2 (2022): Kulutustutkimus.Nyt

					Näytä Vol 16 Nro 1-2 (2022): Kulutustutkimus.Nyt
Julkaistu: 2023-01-11

Koko numero

  • Koko lehti VOL 16 1-2/2022

Pääkirjoitukset

  • Pääkirjotus: Vaatteiden tanssia ja muotoilun kulutuksen tutkimusta

    Outi Uusitalo
    4-6
    • Pääkirjoitus_Uusitalo.pdf

Artikkelit

  • Ruumiillinen kokemus ja kuluttaminen: Grounded Theory muotoilun kuluttamisen tutkimuksessa

    Piia Rytilahti, Kaarina Määttä
    7-25
    • pdf
  • Kuluttajan ja vaatteen jaettu toimijuus tanssina kestävyyteen

    Henna Kettunen, Anna Kouhia, Minna Autio
    26-46
    • pdf

Lektiot

  • Lektio: Kimble-lautapelin kestävä tuotesuhde – Kulttuurituotteiden uustuotantoprosessit

    Lilli Sihvonen
    53-58
    • pdf
  • Lektio: Perusopetuksen kestävän ruokakasvatuksen rooli ruokahävikkikäyttäytymisen muutoksessa – tarkastelussa oppikirjojen pedagoginen potentiaali

    Milja Pollari
    47-52
    • pdf
  • Lektio: Sosiokulttuurinen näkökulma sosiaaliseen markkinointiin: Ruokahävikkiä vähentämässä

    Ulla-Maija Sutinen
    59-64
    • pdf

Kirja-arviot

  • Sarantola-Weiss, Minna (2022): Me halusimme kaiken. 1980-luvun historiaa. Siltala. 316 s.

    Visa Heinonen, Mika Pantzar
    74-76
    • pdf

Muut

  • Kestävä kulutus on yhteinen asia

    Mari Niva
    65-73
    • pdf

English abstracts

  • English abstracts

    Toimitus
    77
    • pdf

Kulutustutkimus.Nyt on Kulutustutkimuksen seura ry:n julkaisema kulutustutkimukseen keskittyvä monitieteellinen lehti. Lehti ilmestyy sekä painettuna että verkossa. 

Lohkon otsikko
  • Kestävä kulutus on yhteinen asia
    228
  • Verkkopankkipalveluiden saavutettavuus: emotionaalisen ulottuvuuden huomioiminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
    175
  • Kohti luontokatoa ehkäisevää kuluttajakäyttäytymistä - Miten riskikäsitys ja havainto toiminnan vaikuttavuudesta edistävät kuluttajan toimintaa?
    172
  • Kuluttajan ja vaatteen jaettu toimijuus tanssina kestävyyteen
    163
  • Pääkirjoitus
    115

Uusin numero

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

ISSN 1797-2345 eISSN 1797-1985

Journal.fi
Open Journal Systems
Saavutettavuus
Ole hyvä ja lue palvelun tietosuojaseloste Hyväksyn