Suomalaisen mediatutkimuksen historiaa 6: Viestintä- ja mediatutkimus käyttäytymistieteenä
Abstrakti
Suomalaisen mediatutkimuksen historiaa -sarjassa esitellään tekijänsä uran tai alan kehityksen kannalta merkille pantavia töitä. Tarkoitus on samalla herättää kiinnostusta kotimaisen tutkimuksen historiaan, jonka kokonaisesitys on edelleen laatimatta: Osmo A. Wiio. Readability, Comprehension and Readership: Experimental Study on the Readability of Finnish Magazine Articles, with Special Reference to Readership. Tampere: Tampereen Yliopisto, 1968.
Tiedostolataukset
Julkaistu
2020-09-27
Numero
Osasto
Suomalaisen mediatutkimuksen historiaa
Viittaaminen
Malmberg, T. (2020). Suomalaisen mediatutkimuksen historiaa 6: Viestintä- ja mediatutkimus käyttäytymistieteenä. Media & Viestintä, 43(3). https://journal.fi/mediaviestinta/article/view/98409