Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
  • Lähetä käsikirjoitus
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  • Hae
  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Kirjoittajan ohjeet
    • Ohjeet refereille
    • Toimituskunta
    • Yhteystiedot
  • Mevi ry
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Vol 42 Nro 2 (2019)

Vol 42 Nro 2 (2019)

					Näytä Vol 42 Nro 2 (2019)
Julkaistu: 2019-06-27

Pääkirjoitus

  • Miksi mediatutkimus ei kiinnosta mediaa?

    Laura Ahva
    • PDF

Artikkelit

  • Lyhyt matka epäisänmaallisuuteen: Valtion ja median suhteet HS:n tietovuotoa koskevassa keskustelussa

    Matti Kortesoja, Risto Kunelius, Heikki Heikkilä
    76-98
    • PDF
  • Anonyymien keskustelupalstojen julkisuus: Marginaaliin jääneiden vertaistukea ja yhteiskuntakritiikkiä

    Eliisa Vainikka, Auli Harju
    99-121
    • PDF
  • Digitaalisen valokuvan merkitys visuaalisena keskusteluna ja yhteisöllisyyden rakentajana pirkanmaalaisen päiväkodin WhatsApp-ryhmässä

    Altti Näsi
    122-140
    • PDF

Suomalaisen mediatutkimuksen historiaa

  • Elokuva esteettisenä joukkoviestintänä

    Tarmo Malmberg
    141-145
    • PDF

Kirja-arviot

  • Populismista, eli meistä ja muista

    Tuukka Ylä-Anttila
    • PDF
  • Kokonaiskuva mielipidevaikuttamisen kehityksestä

    Markus Mykkänen
    • PDF
  • Kriisitutkimus sopeutuu viestinnän digitaaliseen vallankumoukseen

    Maarit Pedak
    • PDF
  • Näkymättömien aaltojen varassa, vaan ei niiden vietävänä

    Marko Ala-Fossi
    • PDF

Kirjoittajat

  • Kirjoittajat Media & viestintä 2/2019

    Auli Harju
    • PDF

English abstracts

  • English abstracts Media & viestintä 2/2019

    • PDF

Uusimmat artikkelit

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

esittely

Media & viestintä on Media- ja viestintätieteellinen seura Mevin julkaisema tieteellinen aikakauslehti, jossa ilmestyy artikkeleita median, viestinnän ja journalismin tutkimuksen alalta.

  • Strateginen viestintä ja organisaation tavoitteet: Mihin viestinnällä pyritään?
    524
  • Kun mainoskatkot eivät olleet itsestäänselvyys
    Televisiomainonnan kritiikki Suomessa 1960-luvulla
    220
  • Poliittinen polarisaatio ja journalismi: neljä medialuottamusprofiilia
    137
  • Vastuullisuusviestinnän paineet ja haasteet
    113
  • Arkista informaatiohäirintää vai luovaa ilmaisua? Tehostetut videosisällöt ja syväväärennökset TikTokissa
    113

eISSN 2342-477X

Journal.fi
Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.
Saavutettavuus
Ole hyvä ja lue palvelun tietosuojaseloste Hyväksyn