Cicero Learning – oppimisen monitieteinen tutkimusverkosto
Avainsanat:
Jari Multisilta, Cicero Learning, tutkimusverkosto, oppiminen, oppimisen tutkimus, Tekes, rajaton luokkahuone, jakamisen kulttuuri, mobiilioppinen, pelitAbstrakti
Oppimisen tutkimus on noussut entistä keskeisemmäksi tietoyhteiskunnassa. Oppiminen on yhteiskunnassamme koko elämän jatkuva prosessi, johon vaikuttavat yhteiskunnan kehittyminen, työelämän ja työurien muuttuminen, tiedon lisääntyminen ja globalisoituminen. Vaikka Suomi tällä hetkellä menestyykin hyvin PISA-tutkimuksessa, on koulunkin muututtava vastaamaan yhteiskunnan uusiin haasteisiin. Samaan aikaan teknologian kehittyminen muuttaa yhteiskuntaa luomalla uusia tapoja viestiä, viihtyä ja tehdä työtä.Viittaaminen
Multisilta, J. (2012). Cicero Learning – oppimisen monitieteinen tutkimusverkosto. Tieteessä tapahtuu, 30(3). Noudettu osoitteesta https://journal.fi/tt/article/view/6085