Kielen oppimiseen tarvitaan yhteisöä ja osallisuutta

Kirjoittajat

  • Minna Intke Hernández Helsingin yliopisto

DOI:

https://doi.org/10.23982/vir.101585

Avainsanat:

äitiys, kieleen sosiaalistuminen, osallisuus, neksusanalyysi, freireläinen pedagogiikka

Abstrakti

Minna Intke-Hernandezin kasvatustieteen alaan kuuluva väitöskirja tarkastettiin Helsingin yliopistossa torstaina 10. joulukuuta 2020. Vastaväittäjänä toimi professori emerita Hannele Dufva Jyväskylän yliopistosta ja kustoksena professori Gunilla Holm.

Minna Intke-Hernandez: Maahanmuuttajaäitien arjen kielitarinat. Etnografinen tutkimus kieliyhteisöön sosiaalistumisesta. Kasvatustieteellisiä tutkimuksia 103. Helsinki: Helsingin yliopisto. Väitöskirja on luettavissa osoitteessa http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-51-6838-2.

Tiedostolataukset

Julkaistu

2021-03-16

Numero

Osasto

Lektiot

Viittaaminen

Kielen oppimiseen tarvitaan yhteisöä ja osallisuutta. (2021). Virittäjä, 125(1). https://doi.org/10.23982/vir.101585