Kielenoppijoiden toimijuuden tukeminen luokassa ja sen ulkopuolella

Kirjoittajat

  • Elisa Räsänen Jyväskylän yliopisto

DOI:

https://doi.org/10.23982/vir.156514

Avainsanat:

digiviidakko, diskurssianalyysi, kielen oppiminen ja opetus, kielen oppiminen luokan ulkopuolella, neksusanalyysi

Abstrakti

Elisa Räsäsen soveltavan kielitieteen alaan kuuluva väitöskirja tarkastettiin Jyväskylän yliopistossa lauantaina 30. marraskuuta 2024. Vastaväittäjänä toimi professori Lari Kotilainen Helsingin ylipistosta ja kustoksena dosentti Mia Halonen.

Elisa Räsänen: To the wild and back: Supporting language learners’ agency beyond the classroom. Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto 2024. Väitöskirja on luettavissa osoitteessa https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98564

Tiedostolataukset

Julkaistu

2025-06-18

Numero

Osasto

Lektiot

Viittaaminen

Räsänen, E. (2025). Kielenoppijoiden toimijuuden tukeminen luokassa ja sen ulkopuolella. Virittäjä, 129(2). https://doi.org/10.23982/vir.156514