Promotionaalinen persoona semioottisena käyttäytymisenä. Verkon deitti-ilmoitukset lingvistisestä, semioottisesta ja antropologisesta näkökulmasta

  • Tomi Visakko Helsingin yliopisto
Avainsanat: genre, evaluointi, asennoituminen, identiteetti, sosiaalinen persoona, agentiivisuus, refleksiivisyys, performanssi

Abstrakti

Tomi Visakon suomen kielen alaan kuuluva väitöskirja tarkastettiin 11. syyskuuta 2015 Helsingin yliopistossa. Vastaväittäjänä toimi dosentti Urho Määttä Tampereen yliopistosta ja kustoksena professori Jyrki Kalliokoski.

Tomi Visakko: Self-promotion as semiotic behavior. The mediation of personhood in light of Finnish online dating advertisements. Helsinki: Helsingin yliopisto 2015. Väitöskirja on luettavissa osoitteessa http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-51-1399-3.

Viittaaminen
Visakko, T. (2015). Promotionaalinen persoona semioottisena käyttäytymisenä. Verkon deitti-ilmoitukset lingvistisestä, semioottisesta ja antropologisesta näkökulmasta. Virittäjä, 119(3). Noudettu osoitteesta https://journal.fi/virittaja/article/view/52731