AVOT-kehittämisohjelma sotilaspedagogiikan näkökulmasta
Avainsanat:
AVOT, sotilaspedagogiikkaAbstrakti
Kirjoittaja toteaa artikkelin alussa, että "Avoimen opiskelu- ja työskentely-ympäristön (AVOT) kehittämisohjelma on puolustusvoimien koulutusjärjestelmän kannalta keskeinen tulevaisuuden rakentaja. Kyse ei ole ainoastaan uuden tietoteknologian hyödyntämisestä eikä hallinnosta. Sotilaspedagogisen näkökulman tulisi olla keskeinen siltä osin kuin on kyse oppimisesta ja opiskelusta. Teknisten ja pedagogisten ratkaisujen osalta tulisi päästä mahdollisimman toimivaan kokonaisuuteen. Tämän artikkelin tavoitteena on avata sotilaspedagogista näkökulmaa ja keskustelua." Artikkelissa käsitellään AVOT:in syntyä ja organisoitumista, sen sotilaspedagogista olemusta ja kehittämistä Maanpuolustuskorkeakoulussa.There is summary in English at the end of the article.
Tiedostolataukset
Julkaistu
2001-01-01
Viittaaminen
Kalliomaa, M. (2001). AVOT-kehittämisohjelma sotilaspedagogiikan näkökulmasta. Tiede ja ase, 59(59), 28–36. Noudettu osoitteesta https://journal.fi/ta/article/view/47842
Numero
Osasto
Artikkelit