Syvemmälle sokkeloon : historianopetus, historiallinen ajattelu ja tieteentutkimus

Kirjoittajat

  • Mikko Kainulainen

Avainsanat:

historiallinen ajattelu, historiantutkimuksen lähteet, historiantutkimuksen etnografia, historia, opetus, oppiminen, historiatietoisuus, historiantutkimus, undervisning, inlärning, historiemedvetande, historieforskning

Abstrakti

Arviointia: Näinkö historiaa opitaan? /Jukka Rantala, Mikko Puustinen, Amna Khawaja, Marko van den Berg & Najat Ouakrim-Soivio -teoksen teemoja, piirteitä ja väitteitä.

Viittaaminen

Kainulainen, M. (2020). Syvemmälle sokkeloon : historianopetus, historiallinen ajattelu ja tieteentutkimus. Historiallinen Aikakauskirja, 118(3), 361–370. Noudettu osoitteesta https://journal.fi/haik/article/view/140735