Matematiikan oppimisen iloa etsimässä? Tulkintoja opiskelijoiden kirjoittamien oppimimispäiväkirjojen pohjalta
Abstract
Tämän artikkelin tarkoituksena on tarkastella aikuisena luokanopettajiksi opiskelevien oppimisen ilon kokemuksia matematiikan kurssin aikana kirjoitettujen oppimispäiväkirjojen pohjalta. Tutkimuksen aineistona on satunnaisotannalla valittujen 10 oppimispäiväkirjan oppimiskokemusten kuvaukset. Tutkimus on luonteeltaan fenomenologishermeneuttinen. Tutkimuksen tulosten perusteella oppimisen ilon kokemukset vahvistat opiskelijan halua kehittyä matematiikkaa opettavana opettajana.
Downloads
Published
2018-12-17
How to Cite
Perkkilä, P. (2018). Matematiikan oppimisen iloa etsimässä? Tulkintoja opiskelijoiden kirjoittamien oppimimispäiväkirjojen pohjalta. FMSERA Journal, 2(1), 1–11. Retrieved from https://journal.fi/fmsera/article/view/70360
Issue
Section
Vertaisarvioidut artikkelit