Vaka, vanha, asiakkaillemme muotoiltu – kokemuksia palvelumuotoilusta SKS:n kirjastossa

Kirjoittajat

  • Tytti Rajahonka Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
  • Emilia Tuohimetsä Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Abstrakti

Miten palvelumuotoilu ja asiakaslähtöisyys solahtavat tieteelliseen asiantuntijaorganisaatioon, jolla on 190-vuotiset perinteet? SKS:n kirjastossa toteutettiin syksyllä 2019 palvelumuotoiluhanke, jossa suunniteltiin tilauudistus. Mitä opimme asiakaslähtöisyydestä, ja millaisia eväitä palvelumuotoilun lähestymistapa antoi kirjaston tilojen ja palvelujen kehittämiseen?

Osasto
Artikkelit

Julkaistu

2021-04-25

Viittaaminen

Rajahonka, T., & Tuohimetsä, E. (2021). Vaka, vanha, asiakkaillemme muotoiltu – kokemuksia palvelumuotoilusta SKS:n kirjastossa . Signum, 54(1), 11–15. https://doi.org/10.25033/sig.107805