Vaka, vanha, asiakkaillemme muotoiltu – kokemuksia palvelumuotoilusta SKS:n kirjastossa

  • Tytti Rajahonka Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
  • Emilia Tuohimetsä Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Abstrakti

Miten palvelumuotoilu ja asiakaslähtöisyys solahtavat tieteelliseen asiantuntijaorganisaatioon, jolla on 190-vuotiset perinteet? SKS:n kirjastossa toteutettiin syksyllä 2019 palvelumuotoiluhanke, jossa suunniteltiin tilauudistus. Mitä opimme asiakaslähtöisyydestä, ja millaisia eväitä palvelumuotoilun lähestymistapa antoi kirjaston tilojen ja palvelujen kehittämiseen?

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
huhti 25, 2021
Viittaaminen
Rajahonka, T., & Tuohimetsä, E. (2021). Vaka, vanha, asiakkaillemme muotoiltu – kokemuksia palvelumuotoilusta SKS:n kirjastossa . Signum, 53(1), 11–15. https://doi.org/10.25033/sig.107805