OPPIMINEN JALKAUTUU KIRJASTOON — tilojen kehittäminen aiheena Helsingin yliopiston kirjaston Pedaforum-työpajassa
Abstrakti
Pedaforum-päivät houkuttelivat 5.–6.6.2019 Helsingin yliopiston Kumpulan kampukselle yli 650 korkeakoulupedagogiikan asiantuntijaa ja edelläkävijää eri puolilta Suomea pohtimaan
yliopisto-opetuksen nykytilaa ja tulevaisuutta.
Viittaaminen
Suikka, M. (2019). OPPIMINEN JALKAUTUU KIRJASTOON — tilojen kehittäminen aiheena Helsingin yliopiston kirjaston Pedaforum-työpajassa. Signum, 52(3), 19–20. https://doi.org/10.25033/sig.86984
Copyright (c) 2019 Minna Suikka
Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-JaaSamoin 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.