Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry viimeisimpään numeroon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
FMSERA Journal
FMSERA Journal
Tulevat artikkelit
Uusin numero
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Uusin numero
Vol 6 Nro 2 (2024)
Julkaistu:
2024-12-20
Esipuhe
Preface
Ann-Sofi Röj-Lindberg
i
PDF (English)
Artikkelit
Analysing argumentation episodes
A case study from physics teacher education
Maija Nousiainen, Karoliina Vuola
14-24
PDF (English)
Finnish Pre-Service Teachers' Basic Mathematical Skills
A Comparison Between 2008 and 2020
Aida Ohtonen, Elin Mårtensson, Ann-Sofi Röj-Lindberg, Mats Braskén
42-57
PDF (English)
Mekaniikan kurssikoevastausten analysointia Toulmin-perustaisella argumentaatiomallilla
Mikko Kesonen, Justus Kinnunen, Mervi A. Asikainen, Risto Leinonen
1-13
PDF
Vector Misconceptions in Finnish Matriculation Examination
Heli Virtanen, Anne-Maria Ernvall-Hytönen, Antti Laaksonen
25-41
PDF (English)
Talking Chemistry in Small Groups
Challenges with Macroscopic, Submicroscopic and Symbolic Representations Among Students Aged 14-15 Years
Gunilla Renvall, Berit Kurtén
58-76
PDF (English)
Näytä kaikki numerot
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
Uusin numero
Ole hyvä ja lue palvelun
tietosuojaseloste
Hyväksyn