Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
FMSERA Journal
Tulevat artikkelit
Uusin numero
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 6 Nro 2 (2024)
Vol 6 Nro 2 (2024)
Julkaistu:
2024-12-20
Esipuhe
Preface
Ann-Sofi Röj-Lindberg
i
PDF (English)
Artikkelit
Analysing argumentation episodes
A case study from physics teacher education
Maija Nousiainen, Karoliina Vuola
14-24
PDF (English)
Finnish Pre-Service Teachers' Basic Mathematical Skills
A Comparison Between 2008 and 2020
Aida Ohtonen, Elin Mårtensson, Ann-Sofi Röj-Lindberg, Mats Braskén
42-57
PDF (English)
Mekaniikan kurssikoevastausten analysointia Toulmin-perustaisella argumentaatiomallilla
Mikko Kesonen, Justus Kinnunen, Mervi A. Asikainen, Risto Leinonen
1-13
PDF
Vector Misconceptions in Finnish Matriculation Examination
Heli Virtanen, Anne-Maria Ernvall-Hytönen, Antti Laaksonen
25-41
PDF (English)
Talking Chemistry in Small Groups
Challenges with Macroscopic, Submicroscopic and Symbolic Representations Among Students Aged 14-15 Years
Gunilla Renvall, Berit Kurtén
58-76
PDF (English)
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
Uusin numero
Ole hyvä ja lue palvelun
tietosuojaseloste
Hyväksyn