Syvemmälle sokkeloon : historianopetus, historiallinen ajattelu ja tieteentutkimus
Avainsanat:
historiallinen ajattelu, historiantutkimuksen lähteet, historiantutkimuksen etnografia, historia, opetus, oppiminen, historiatietoisuus, historiantutkimus, undervisning, inlärning, historiemedvetande, historieforskningAbstrakti
Arviointia: Näinkö historiaa opitaan? /Jukka Rantala, Mikko Puustinen, Amna Khawaja, Marko van den Berg & Najat Ouakrim-Soivio -teoksen teemoja, piirteitä ja väitteitä.
Osasto
Vuoropuhelu
Julkaistu
2020-03-01
Viittaaminen
Kainulainen, M. (2020). Syvemmälle sokkeloon : historianopetus, historiallinen ajattelu ja tieteentutkimus. Historiallinen Aikakauskirja, 118(3), 361–370. https://doi.org/10.54331/haik.140735