The emotional Learning Journey
Cognitive appraisals and information-seeking achievement emotions of Swedish primary teacher students
DOI:
https://doi.org/10.23978/inf.152246Avainsanat:
information seeking behaviour, achievement emotions, emotions, instruction librarians, primary teacher studentsAbstrakti
Claes Dahlqvists doktorsavhandling i Informationsvetenskap, ”The emotional Learning Journey: Cognitive appraisals and information-seeking achievement emotions of Swedish primary teacher students, försvarades 13 september 2024, vid Åbo Akademi, Fakulteten för samhällsvetenskaper, ekonomi och juridik. Professor Jannica Heinström agerade opponent med Kristina Eriksson-Backa som kustos. Avhandlingen är publicerad i Åbo Akademis publikationsarkiv Doria, https://www.doria.fi/handle/10024/189887.
Tiedostolataukset
Julkaistu
2024-12-17
Numero
Osasto
Väitösluennot
Lisenssi
Copyright (c) 2024 Claes Dahlqvist

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-JaaSamoin 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
Viittaaminen
Dahlqvist, C. (2024). The emotional Learning Journey : Cognitive appraisals and information-seeking achievement emotions of Swedish primary teacher students. Informaatiotutkimus, 43(3-4), 36-41. https://doi.org/10.23978/inf.152246