Knowledge Mobilization Strategies
A Qualitative Study
Lähdeviitteet
Cooper, A., Klinger, D.A., & McAdie, P. (2017). What do teachers need? An exploration of evidence-informed practice for classroom assessment in Ontario. Educational Research, 59(2), 190-208. https://doi.org/10.1080/00131881.2017.1310392
La Velle, L., & Flores, M. A. (2018). Perspectives on evidence-based knowledge for teachers: acquisition, mobilisation and utilisation. Journal of Education for Teaching, 44(5), 524-538. https://doi.org/10.1080/02607476.2018.1516345
Malik, S. (2020). Knowledge Mobilization for Impact: A Multi-Case Study of Education Organizations. International Journal of Education Policy and Leadership, 16(7). https://doi.org/10.22230/ijepl.2020v16n6a945
Read, R., Cooper, A., Edelstein, H., Sohn, J., & Levin, B. (2013). Mobilizing research knowledge: How universities share research knowledge. In B. Levin, J. Qi, H. Edelstein, & J. Sohn (Eds.), The impact of universities and research in education: An international perspective (pp. 23–39). Chicago: Policy Press.
Sá, C., Li, S., & Faubert, B. (2011). Faculties of education and institutional strategies for knowledge mobilization: An exploratory study. Higher Education: The International Journal of Higher Education and Educational Planning, 61(5), 501–512. https://doi.org/10.1007/s10734-010-9344-4
Social Sciences and Humanities Research Council (SSHRC) (2019). Definitions of Terms: Knowledge Mobilization. Retrieved from: http://www.sshrc-crsh.gc.ca/funding-financement/programs-programmes/definitions-eng.aspx#km-mc.
Wensing, M., & Grol, R. (2019). Knowledge translation in health: how implementation science could contribute more. BMC medicine, 17(1), 88. https://doi.org/10.1186/s12916-019-1322-9
Copyright (c) 2020 Arezoo Didegah, Fereshteh Didegah

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-JaaSamoin 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
Lehdessä julkaistut kirjoitukset on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-JaaSamoin 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
Tekijänoikeus säilyy kirjoittajalla siten, että sen alkuperäinen julkaisuoikeus on Informaatiotutkimus-lehdellä sekä digitaalisena että painettuna vuosikirjassa. Artikkelia voi vapaasti käyttää opetuksessa ja muihin ei-kaupallisiin tarkoituksiin siten, että lähteenä mainitaan tekijä, artikkeli, lehden numero sekä artikkelin URL-osoite kokonaisuudessaan.
Artikkelin kustantaja-PDF -version saa tallentaa lehden numeron julkaisun jälkeen julkaisuarkistoon tai muuhun vastaavaan palveluun, kunhan artikkelin alkuperäinen osoite mainitaan.