Yrittäjyyden representaatiot kotimaisissa sanomalehdissä

Kirjoittajat

  • Max Peltonen Oulun yliopisto
  • Markus Rytinki Oulun yliopisto
  • Heidi Enwald Oulun yliopisto
  • Anna-Mari Simunaniemi Oulun yliopisto
  • Leena Eskola Oulun yliopisto

Avainsanat:

diskurssi [http://www.yso.fi/onto/yso/p17817], diskurssianalyysi [http://www.yso.fi/onto/yso/p7829], informaatiotutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p17836], representaatio [http://www.yso.fi/onto/yso/p1407], sanomalehdet [http://www.yso.fi/onto/yso/p2421], yritykset [http://www.yso.fi/onto/yso/p3128], yrittäjät [http://www.yso.fi/onto/yso/p1178], yrittäjyys [http://www.yso.fi/onto/yso/p1182]
Osasto
Informaatiotutkimuksen päivät

Julkaistu

2020-10-28

Viittaaminen

Peltonen, M., Rytinki, M., Enwald, H., Simunaniemi, A.-M., & Eskola, L. (2020). Yrittäjyyden representaatiot kotimaisissa sanomalehdissä. Informaatiotutkimus, 39(2–3), 130–132. https://doi.org/10.23978/inf.99124