Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Current
Archives
Submissions
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2015)
Vol. 4 No. 2 (2015)
Published:
2015-12-01
Peer-reviewed articles
Pre-primary school teachers’ approaches to mathematics education in Finland
Camilla Björklund
69-92
PDF
Does group size matter in preschool teacher’s work? The skills teachers emphasise for children in preschool groups of different size
Pia Williams, Sonja Sheridan , Heidi Harju-Luukkainen, Ingrid Pramling Samuelsson
93-108
PDF
Sukupuolen representaatiot lastenmainosten äänimaailmassa
Pirkko Martti
109-133
PDF (Suomi)
Vakaumukselliset vasut? Uskonto- ja katsomuskasvatuksen diskursiivinen rakentuminen varhaiskasvatussuunnitelmissa
Susanna Itäkare
134-158
PDF (Suomi)
Lasten yhteenkuuluvuuden rakentuminen päiväkotiarjen pienissä kertomuksissa
Jaana Juutinen
159-179
PDF (Suomi)
Language
English
Suomi
Make a Submission
Make a Submission
Please read our new
privacy policy
.
I accept