Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 4 Nro 2 (2015)
Vol 4 Nro 2 (2015)
Julkaistu:
2015-12-01
Vertaisarvioidut artikkelit
Pre-primary school teachers’ approaches to mathematics education in Finland
Camilla Björklund
69-92
PDF (English)
Does group size matter in preschool teacher’s work? The skills teachers emphasise for children in preschool groups of different size
Pia Williams, Sonja Sheridan , Heidi Harju-Luukkainen, Ingrid Pramling Samuelsson
93-108
PDF (English)
Sukupuolen representaatiot lastenmainosten äänimaailmassa
Pirkko Martti
109-133
PDF
Vakaumukselliset vasut? Uskonto- ja katsomuskasvatuksen diskursiivinen rakentuminen varhaiskasvatussuunnitelmissa
Susanna Itäkare
134-158
PDF
Lasten yhteenkuuluvuuden rakentuminen päiväkotiarjen pienissä kertomuksissa
Jaana Juutinen
159-179
PDF
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus