Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 5 Nro 1 (2016)
Vol 5 Nro 1 (2016)
Julkaistu:
2016-08-16
Editorial
Editorial, issue 5(1)
Johanna Heikka, Leena Turja, Niina Rutanen
1
PDF (English)
Vertaisarvioidut artikkelit
Distributing leadership in a day care setting
Leena Halttunen
2-18
PDF (English)
A-B-C – Shaping Alphabets with Methods of Outdoor and Multisensory Learning
Juli-Anna Aerila, Anne Keskitalo, Kirsi Urmson
19–43
PDF (English)
Työssäoppiminen koulutuksen ja työelämän rajavyöhykkeellä
Tuulikki Ukkonen-Mikkola, Henriikka Turtiainen
44-68
PDF
Investing in home–preschool collaboration for understanding social worlds of multilingual children
Anne Kultti, Ingrid Pramling-Samuelsson
69–91
PDF (English)
Exploring the narrative of a Finnish early childhood education teacher on her professional intercultural learning
Katri Jokikokko, Hannele Karikoski
92-114
PDF (English)
Vanhempien käsityksiä päiväkoti-ikäisten lasten kasvisten, hedelmien ja sokeripitoisten elintarvikkeiden syömiseen vaikuttavista tekijöistä
Carola Ray, Suvi Määttä, Gun Roos, Eva Roos
115-135
PDF
Mediakasvatustietoisuuden jäsentäminen varhaiskasvatuksessa
Saara Salomaa
136–161
PDF
Emotional support constructing high quality scaffolding in day care
Anu Kajamies, Aino Mattinen, Maria-Loviisa Kaurila, Emma Lehtonen
162–188
PDF (English)
Longitudinal Study of Changes in Teachers’ Views of Early Childhood Education in the USA, Russia, and Finland
Janniina Vlasov, Eeva Hujala, Jessica Essary, Elena Lenskaya
202–222
PDF (English)
Kirjoituksia
A proposal that provokes further dialogue about practitioner inquiry and elements of a methodological exploration.
Michael Reed
189–201
PDF (English)
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus