Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 5 Nro 2 (2016): Special Issue on Leadership in Early Childhood Education
Vol 5 Nro 2 (2016): Special Issue on Leadership in Early Childhood Education
Julkaistu:
2016-12-30
Editorial
Extending Understandings of Early Childhood Education Leadership:
Guest Editorial
Johanna Heikka, Manjula Waniganayake
223-225
PDF (English)
Vertaisarvioidut artikkelit
Leadership for Developing Consensus of Perspectives on Children’s Learning in Early Childhood Centers
Kari Hoås Moen
226–246
PDF (English)
Early Childhood Teacher or Leader? Early Childhood Directors’ Perceptions of Their Identity
Per Tore Granrusten
247-267
PDF (English)
Advancing Leadership Capacity: Preparation of Early Childhood Leaders in Australia Through a Coursework Masters Degree
Manjula Waniganayake, Suzie Stipanovic
268-288
PDF (English)
Investigating Teacher Leadership in ECE Centres in Finland
Johanna Heikka, Leena Halttunen, Manjula Waniganayake
289-309
PDF (English)
Research on a Joint Leadership Model for Early Childhood Education in Finland
Marja-Liisa Keski-Rauska, Elina Fonsén, Katri Aronen, Annika Riekkola
310–328
PDF (English)
Care as Everyday Staff Leadership
Marit Bøe, Karin Hognestad
329-343
PDF (English)
Commentary
Leadership in Early Childhood Education – Theoretical and Empirical Approaches
Petra Strehmel
344–355
PDF (English)
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus