Hämmentävä, ristiriitainen ja vaikeaselkoinen terveysviestintä edellyttää monenlaisia lukutaitoja
Avainsanat:
kognitiivinen auktoriteetti, monilukutaito, neksusanalyysi, opettajaidentiteetti, tiedollinen luottohenkilö, tiedon arviointi, tiedonhankintaAbstrakti
KM Tuula Nygårdin kasvatustieteen alaan kuuluva väitöskirja "There is a lot to practice". A nexus analytical study on promoting multiliteracy in health education (”Kyllä siinä paljon on semmoista harjoiteltavaa”. Neksusanalyyttinen tutkimus monilukutaidon edistämisestä terveystiedossa) tarkastettiin 27.5.2022 Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnassa. Vastaväittäjänä toimi KT Carita Kiili (Tampereen yliopisto) ja kustoksena professori Riitta-Liisa Korkeamäki (Oulun yliopisto). Väitöskirja on julkaistu sarjassa Acta Universitatis Ouluensis. E, Scientiae rerum socialium ja se on luettavissa Oulun yliopiston Jultika-julkaisuarkistossa osoitteessa http://urn.fi/urn:isbn:9789526233154.
Viittaaminen
Copyright (c) 2022 Ainedidaktiikka
Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.