Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
FMSERA Journal
Forthcoming articles
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 1 (2022): Special Issue
Vol. 5 No. 1 (2022): Special Issue
Published:
2022-12-02
Esipuhe
Esipuhe
Markus Hähkiöniemi, Tommi Kokkonen, Anna-Leena Kähkönen, Sami Lehesvuori
1-2
pdf (Suomi)
Vertaisarvioidut artikkelit
KONSEPTUAALINEN JA PROSEDURAALINEN TIETO SEKÄ LUOVA PÄÄTTELY LUKION MATEMATIIKAN ENSIMMÄISEN OPINTOJAKSON HARJOITUSTEHTÄVISSÄ
Antti Viholainen, Lasse Eronen, Juho Kettunen
3-17
pdf (Suomi)
LUKIOLAISTEN MOTIVAATIO OPISKELLA FYSIIKKAA: ONKO TÄSSÄ EROJA MIESTEN JA NAISTEN VÄLILLÄ?
Ville Heinonen, Antti Lehtinen, Anu Kankainen
18-30
pdf (Suomi)
MATEMATIIKAN OPPIAINEJÄRJESTYSPROFIILIN YHTEYS MOTIVAATIOON JA TEHTÄVIEN SUORITTAMISEEN AUTONOMISESSA OPPIMISYMPÄRISTÖSSÄ
Pasi Eskelinen, Lasse Eronen, Henri Heiskanen, Antti Juvonen, Pertti Väisänen
31-45
pdf (Suomi)
PROCEDURAL FLEXIBILITY IN EARLY UNIVERSITY MATHEMATICS
Sara Parikka, Heidi Krzywacki, Peter Hästö, Anne-Maria Ernvall-Hytönen
46-60
pdf
OPISKELUN JOUSTAVUUDEN LISÄÄMINEN MATEMATIIKAN YLIOPISTO-OPINTOJEN TAITEKOHDASSA
Lasse Eronen, Janne Heittokangas
61-75
pdf (Suomi)
REFLECTION OF PROBLEM-SOLVING BY FOURTH-GRADERS IN WRITTEN AND SPOKEN SELF-ASSESSMENT SITUATIONS
Susanna Toikka, Lasse Eronen, Aleksi Korpela
76-92
pdf (Suomi)
Language
English
Suomi
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue
Please read our new
privacy policy
.
I accept