Yrittäjyyden representaatiot kotimaisissa sanomalehdissä
Keywords:
diskurssi [http://www.yso.fi/onto/yso/p17817], diskurssianalyysi [http://www.yso.fi/onto/yso/p7829], informaatiotutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p17836], representaatio [http://www.yso.fi/onto/yso/p1407], sanomalehdet [http://www.yso.fi/onto/yso/p2421], yritykset [http://www.yso.fi/onto/yso/p3128], yrittäjät [http://www.yso.fi/onto/yso/p1178], yrittäjyys [http://www.yso.fi/onto/yso/p1182]
Section
Information Studies Days
Published
2020-10-28
How to Cite
Peltonen, M., Rytinki, M., Enwald, H., Simunaniemi, A.-M., & Eskola, L. (2020). Yrittäjyyden representaatiot kotimaisissa sanomalehdissä. Informaatiotutkimus, 39(2–3), 130–132. https://doi.org/10.23978/inf.99124
Copyright (c) 2020 Max Peltonen, Markus Rytinki, Heidi Enwald, Anna-Mari Simunaniemi, Leena Eskola
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.