Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 6 Nro 1 (2017)
Vol 6 Nro 1 (2017)
Julkaistu:
2017-09-05
Editorial
Editorial, issue 6(1)
Johanna Heikka, Leena Turja, Niina Rutanen
1
PDF (English)
Vertaisarvioidut artikkelit
Patjakasan kutsu – yhteen tulemisia ja erilleen vetäytymisiä päiväkodissa
Elina Viljamaa, Eila Estola, Jaana Juutinen, Anna-Maija Puroila
2–21
PDF
A motor creativity intervention in the Greek early childhood education settings: Effects on beliefs about health
Despoina Ourda, Athanasios Gregoriadis, Katerina Mouratidou, George Grouios, Haralambos Tsorbatzoudis
22-42
PDF (English)
Työn kuormittavuuden kokemusten, työn tehostamisen ja sairauspoissaolojen moni-ulotteiset yhteydet lastentarhanopettajan työssä
Maiju Paananen , Tuure Tammi
43–60
PDF
Intercultural Experiential Continuum: A Case Study of Early Childhood Teachers Working with Refugee Children
Ekaterina Strekalova-Hughes, X. Christine Wang
61-88
PDF (English)
Children’s self-regulation skills in the Finnish day care environment
Jouni Veijalainen, Jyrki Reunamo, Alisa Alijoki
89–107
PDF (English)
Clowns and explosions: Drawings as reflections of children’s humor
Juli-Anna Aerila, Timo Laes, Tuula Laes
108-135
PDF (English)
Preschool teacher educators’ conceptions about teaching early literacy to future preschool teachers
Bente Vatne, Liv Gjems
148-162
PDF (English)
Kirjoituksia
No toy, no joy? – Some reflections on the potential of toy-free week to promote children’s creativity and active learning
Grażyna Kiliańska-Przybyło, Beata Górkiewicz
136-147
PDF (English)
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus